Oprogramowanie na zamówienie to usługa dla tych, którzy bezowocnie poszukują oprogramowania spełniającego ich potrzeby. To także rozwiązanie dla nowatorów z unikatowym pomysłem na aplikację lub program. Jeśli brakuje Ci wiedzy lub doświadczenia programistycznego, aby zrealizować swoje marzenie – skorzystaj z pomocy naszych informatyków.
Żyjemy w erze nowoczesnych technologii, które są coraz to bardziej udoskonalane. Oprogramowanie powinno zatem spełniać wysokie standardy. Nasze projekty programistyczne bazują na najbardziej sprawdzonych, niezawodnych technologiach. Tworzymy je wykorzystując dobre praktyki i wysokiej jakości kod. Każda napisana przez nas linijka posiada swe uzasadnienie w dokumentacji źródłowej. Dla jeszcze większej uniwersalności staramy się tworzyć wieloplatformowe oprogramowanie, z którego można korzystać na różnych systemach operacyjnych.
Każda firma jest unikatowa. Z tego względu każda firma powinna korzystać z rozwiązań, które są w pełni dostosowane do jej profilu. Jednym z nich jest właśnie oprogramowanie na zlecenie. Oto jedynie kilka z wielu zalet takiego wyboru:
Korzyści ze stosowania aplikacji dedykowanych zależą od tego, jakie są potrzeby danej firmy. Oprogramowanie może przyśpieszyć proces składania zamówień, polepszyć sposób obsługi klienta lub też usprawnić proces magazynowania czy dystrybucji towaru. Przedsiębiorstwa często korzystają również z usługi tworzenia oprogramowania dedykowanego po to, aby wykonywanie obowiązków zawodowych przez pracowników było bardziej komfortowe i efektywne. Korzyści jest naprawdę wiele – wystarczy wskazać, które z nich nasza firma chce osiągnąć.
Jak powstają takie dedykowane aplikacje, złożone bazy danych czy sklepy internetowe? Pierwszy krok to analiza potrzeb klienta i określanie tego, w jaki sposób można je spełnić. Następnie programista tworzy szkic danego oprogramowania. Zamawiający zapoznaje się z nim i jednoczesną wyceną naszej pracy. Na projekt nanoszone są ewentualne poprawki. Jeśli ostateczna wizja zostanie zaakceptowana, czas na realizację oprogramowania wraz z regularnym pokazywanie klientowi efektów pracy specjalisty. Potem następuje testowanie i poprawa działania systemu. Kolejny krok to wdrożenie systemu, przeszkolenie pracowników oraz zapewnienie opieki serwisowej wraz z możliwością wprowadzania adekwatnych zmian.